Reklamacje

Procedura reklamacji produktu:

Jeżeli jesteś zainteresowany/a reklamacją produktu, przygotowaliśmy dla Ciebie instrukcję:

  1. Napisz do nas na maila (sklep@piccy.com.pl), w którym opiszesz co dokładnie stało się z produktem. Jeśli to możliwe – załącz zdjęcia, które zobrazują wadę produktu.
  2. Reklamowane produkty należy zapakować wraz z formularzem, który znajduje się poniżej. (W przypadku braku paragonu/faktury należy podać dokładny numer zamówienia, abyśmy mogli odszukać dokument w systemie.).
  3. Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
  4. W przypadku reklamacji produktów wysłanych za granicę, warunki zwrotu ustalimy indywidualnie, podczas korespondencji z Tobą.
  5. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz zwrot płatności wraz z kosztami przesyłki (najtańsza opcja przesyłki dostępna w sklepie) na wskazane przez Ciebie konto.

Adres reklmacji

Piccy Sp. z o.o.
Aleje Jerozolimskie 85/21
02-001 Warszawa

Staramy się, aby proces reklamacji przebiegał prawidłowo. W trosce o sprawne i szybkie rozwiązanie przygotowaliśmy formularz, który można uzupełnić przed wydrukiem.